Рус
Укр
Контакти
Про нас
Як заплатити
Купити диск















Підпишіться на розсилку новин
Ігрові вправи
для дошкільнят та молодшої школи від Самоучки


Підписатись листом



Диски з вправами Самоучка




Інформатика    

Пристрої введення та виведення даних - 1

Одним з основних завдань курсу «Інформаційна культура» в початковій школі є формування навичок користувача сучасними пристроями, створеними людиною для керування інформаційними процесами. Найперший такий пристрій – це комп’ютер, за допомогою якого люди шукають інформацію в Інтернеті, зберігають у вигляді файлів чи роздруковують на принтері, передають за допомогою електронної пошти, обробляють, опрацьовують, створюють свої документи, презентації, розробляють ескізи і т. д. В такій роботі не можна обійтися без сканерів, графічних планшетів, мікрофонів, звукових колонок, плотерів та багатьох інших пристроїв, що підключаються до комп’ютерів і допомагають в роботі.

На уроках інформатики в початковій школі учні знайомляться з пристроями введення і виведення даних : монітор, миша, клавіатура, сканер, мікрофон та інше.

Молодші школярі одержують поняття про призначення цих пристроїв, запам’ятовують назви та функції, виконувані ними.

Одне із завдань нашої вправи – допомогти учням початкової школи навчитись розрізняти пристрої введення та виведення, а разом з тим розуміти і самі процеси введення і виведення інформації.

У вправі «Пристрої введення і виведення» подаємо малюнки пристроїв введення даних у пам’ять ком’ютера. Це миша і клавіатура, графічний планшет, електронна дошка і сенсорний екран, відеокамера та web-камера, мікрофон, сканер. Проводимо бесіду про те, чи бачили діти ці пристрої в навколишньому житті. Виясняємо, що електронна дошка є в класі, web-камера використовується при спілкуванні по скайпу, сенсорний (чутливий) екран – в кишеньковому комп’ютері. Обговорюємо призначення кожного з пристроїв. На сенсорному екрані кишенькового комп’ютера можна записати телефон друга, завдання на завтра. З допомогою клавіатури вводимо тексти, у графічному редакторі малюємо і вводимо ці малюнки у пам’ять комп’ютера. Можна ввести ілюстрацію до казки із художньої книжки, використавши сканер. Мікрофон потрібен, щоб озвучити проект.

До пристроїв виведення даних належать: мультимедійний проектор, монітор, принтер, плотер, звукові колонки, навушники. Так само обговорюємо з молодшими школярами призначення цих пристроїв. Навушники потрібні, щоб слухати музику, не заважаючи іншим. Динаміки - щоб дивитись фільми. На принтері друкуємо зображення цікавої тварини, яке знайшли в Інтернеті і хочемо показати друзям в класі. Тексти, малюнки, ігри виводяться на екран монітора.

Допомогти запам’ятати назви пристроїв допоможуть сторінки, на яких ці назви треба перетягнути під зображення пристрою – підписати його. Для цього слід клацнути праву кнопку сторінки.

   Реклама:

Скачать / Завантажити


Щоб запустити вправи, на вашому комп'ютері повинен бути встановлений флеш-плеєр (Adobe Flash Player). Якщо у Вас ще не встановлений флеш-плеєр - завантажте його тут

   Реклама:

Weiter

Мета проекту "Самоучка"    

Формування навичок користування сучасними пристроями, створеними людиною для управління інформаційними процесами (комп'ютерами), у тому числі - периферичними пристроями, а саме - пристроями введення-виведення даних. Знайомство з пристроями введення і виведення даних: монітор, миша, клавіатура, сканер, мікрофон та інше.

Новинки
Weiter


   Реклама:


  © Copyright Самоучка   Rambler's Top100  Конфіденційність  Посилання
Всі вправи є предметом авторського права і призначені тільки для особистого використання. Будь-яке копіювання або відтворення в друкарських і електронних ЗМІ заборонене без письмового дозволу адміністрації сайту. © samouchka.com.ua

скачати завантажити развиваючі цікаві флеш ігры для дітей хлопчиків та дівчаток онлайн online вивчення за допомогою компьютера дітям