Виконуючи багаторазово завдання першого уроку, діти повинні навчитись розпізнавати 1, 2, 3, 4 предмети, не перераховуючи їх.
5, 6, 7, 8 предметів впізнають після виконання завдань уроків №2, №3, №4, коли запам’ятають склад чисел 5 – 9.
Виконуючи завдання «Азбуки математики», учні повинні запам’ятати і розпізнавати групу предметів із 2 і 3 як 5; побачивши 3 и 3 предмети, назвати їх загальну кількість числом 6; 4 и 3 предмети складають 7; 7 – це також 5 і 2; 4 і 4 - це 8; 7 і 2 предмети складають число 9.
В уроках, починаючи із другого, 3 и 2 зеленых яблука называют числом 5; 4 і 3 червоних прапорці – числом 7 и т. д.
Реклама:
Реклама:
Мета проекту "Самоучка"
Нехай перше знайомство з світом математики стане для вашої дитини приємним і цікавим!
З нашою допомогою він ознайомиться з математикою граючи і зможе полюбити її назавжди.
Діти вчаться розрізняти числа і рахувати.
Прості приклади на додавання і віднімання.
Навчальні завдання підібрані спеціально для дошкільнят і першокласників.
Ця вправа на рахунок предметів і зорове запам'ятовування кількості предметів в різних варіантах, а також позначення кількості предметів цифрами.