Найпершою і необхідною умовою того, щоб дитина розв’язала задачу, є робота над змістом її. В класі ми задаємо питання за змістом задачі, пропонуємо переказати повністю чи частинами (що відомо, а що потрібно знайти), пробуємо уявити, відобразити задачу малюнком чи схемою, складаємо короткий запис задачі та ін. Все це робиться для того, щоб дитина вникла в суть написаного.
Пропонуючи учневі поставити запитання до умови задачі, ми тим самим спонукаємо її до уважного перечитування, співставлення даних задачі з тим, про що запитується в ній, визначити, що відомо, а про що можна дізнатись. Таким чином привчаємо учня зробити правильний перший крок: розібратись з даними задачі, тобто вивчити її.
Реклама:
Щоб запустити вправи, на вашому комп'ютері повинен бути встановлений флеш-плеєр (Adobe Flash Player). Якщо у Вас ще не встановлений флеш-плеєр - завантажте його тут
Реклама:
Мета проекту "Самоучка"
Допомогти учням початкової школи навчитись розв’язувати задачі. Виробити правильний підхід до роз’язування. Спочатку вивчити задачу, уявити ситуацію, запам’ятати дані, усвідомити зв’язки між даними і шуканими величинами. Подумати над тим, що можна одержати з відомих даних.