Виконуючи вправу, діти закріплюють вміння рахувати предмети (в даному випадку – відрізки), запам’ятовують порядок чисел при лічбі і позначення їх цифрами, вчаться називати числа по порядку від 1 до 10 і від 10 до 1. (Для цього бажано в такт стрибкам синички називати цифри, по яких вона стрибає.) Закріплюється також поняття про дії додавання і віднімання.
При розв’язуванні прикладів в пам’яті дитини відкладається відстань між цифрами на лінійці у відрізках, тобто різниця між більшим і меншим числом, а це сприяє свідомому і міцному, доведеному до автоматизму засвоєнню таблиць додавання і віднімання в межах десяти. (На десятьох сторінках вправи розміщені всі можливі випадки цих дій в межах десяти.) Автоматичне засвоєння цих відповідей, як уже говорилось, є необхідною умовою успішного оволодіння в дальнішому наступними обчислювальними навичками.
Вправа не викликає надмірного напруження дитячих сил, так як помилку легко виправити, і дитина обов’язково одержує позитивний результат.
Дитина сама виступає в ролі вчителя, слідкуючи за синичкою і перевіряючи її дії.
Для чіткості розв’язування наступний приклад не вибираємо, поки попередня синичка не зникне.
Приклади на сторінці можна вибирати в любому порядку.
Реклама:
Щоб запустити вправи, на вашому комп'ютері повинен бути встановлений флеш-плеєр (Adobe Flash Player). Якщо у Вас ще не встановлений флеш-плеєр - завантажте його тут
Реклама:
Мета проекту "Самоучка"
Сучасні способи вивчення математики в домашніх умовах за допомогою інтерактивних мультимедійних ігрових вправ.
Самостійно або за допомогою дорослих навчання основним навикам арифметики.
Розв'язання простих завдань з поступовим підвищенням складності дозволить дошкільнятам засвоїти основи математики без особливих зусиль в процесі гри.