При читанні в ранній період, вміючи зливати склади, слова, діти часто не розуміють прочитаного. В них ще не розвинене асоціативне мислення.
У вправі для читання «Назви предметів» дитина мусить переглянути малюнки, проговорити назви предметів за малюнками, осмислити призначення предметів, знайти спільне у групі предметів, щоб визначити «зайвий».
Читаючи слова, що називають предмети, які оточують дитину в повсякденному житті, їй легше осмислити прочитане. Розвивається уява, асоціативне мислення, збагачується словниковий запас. Дитина знайомиться з поняттями «слово», «предмет», «назви предметів».
Реклама:
Щоб запустити вправи, на вашому комп'ютері повинен бути встановлений флеш-плеєр (Adobe Flash Player). Якщо у Вас ще не встановлений флеш-плеєр - завантажте його тут
Реклама:
Мета проекту Самоучка
Навчання дітей читанню. Розвиток асоціативного мислення. Формування навичок осмислювати прочитане. Формування уявлення про слово, предмети, назви предметів.